مهاجرت به ترکیه اقامت و تحصیل

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

آرایشگاه عروس :قصد دارید دوام رنگ مویتان بشدت زیاد شود

پینک موها در چهره تاثیر به سزایی دارد و در قدم اول این عمل به اندازه ای زیباست که شما میخواهید ولی در مدت زمانی کوتاهی این قشنگی از بین میرود .

آرایشگاه عروس از آنجایی هم که جستن یک پیرایشگر فوق العاده کار ساده ای نمی باشد حیف است بعد از اینکه به رنگ موی مورد پسندتان رسیده اید در

طول مدت زمان کوتاه جایگزین رنگ رنگ بدهد . در این مطلب به شما باید ها و نباید هایی را گوش زد میکنیم که برای مدت طولانی رنگ موهایتان ماندگار بماند .

-چسب نواری :

از چسب نواری میتوانید به عنوان یک وسیله دقیق برای کشیدن خط چشم و سایه استفاده کرد . اگر شما هم میخواهید آرایش کامل زیبایی داشته باشید از این ابزار استفاده کنید .

اگر سایه زده اید و گونه هایتان رنگی شده است ،بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و تکه ای از چسب نواری را بکنید و روی رنگ های پخش شده بکشید و رنگ ها را بدون دردسر درون سطل زباله بیندازید .

چسب نواری به زیبایی به شما کمک میکند تا مدل های مختلف را بدون نیاز به شابلون به زیبایی روی ناخن هایتان لاک بزنید.

آرایش با وسایل خانه

-جوش شیرین :

از ترکیب جوش شیرین و آب گرم برای از بین بردن لک های زرد روی لباستان و لک های زرد روی ناخنتان استفاده کنید .

سی دقیقه قبل از شستشو لباس ها جوش شیرین و آب گرم را ترکیب کرده و مستقیما روی لک بپاشید . با این کار لک ها به سادگی از بین میروند .

به علاوه جوش شیرین برای از بین بردن بیماری های آرایشگاه عروس پوستی مانند آکنه و دیگر بیماری های پوستی و موضعی میتواند موثر باشد چراکه باعث از بین رفتن سلول های مرده پوست میشود .

کافیست مقدار کمی از جوش شیرین را با آب ترکیب کرده تا به صورت خمیر نرم در بیاید آن را روی آکنه بمالید و بعد چند دقیقه ترکیب را بشویید لازم است برای گرفتن نتیجه در روز چندین بار این عمل تکرار شود.

بعضی از آقایان که دچار التهاب پوستی بعد از اصلاح هستند میتوانند ازاین ترکیب استفاده کنند تا از حساسیت احتمال جلوگیری کنند .

آرایش با وسایل خانه

سشوار :

با استفاده از سشوار فرمژه را گرم کنید و بعد مژه را به راحتی فرکنید این کار دواقع شبیه به فر کردن موها با سوشوار است با گرم کردن موها تغییر حالت میدهند .

برای اینکار مراقب باشید که پلکتان نسوزد اما فرموژه همچنان گرم باشد.

خمیر اصلاح :

امکان دارد شما هم گاهی هنگام آرایش کردن از اینکه لباستان به آرایش مالیده شده باشد عصبانی شده باشید . اما نگران نشوید و با خونسردی کمی خمیر اصلاح روی آن بگذارید و بعد آن را بشویید .


رنگ موها را جلا دهید :

وقتی موها را رنگ میکنید تا نوبت بعدی میتوانید به سالن های زیبایی بروید و رنگ موهایتان را جلا دهید اینگونه به ماندگاری رنگ موهایتان کمک کرده اید .

ماندگاری رنگ مو

به موهایتان ضد آفتاب بزنید :

موها به یو وی حساسند و در زیر نور خورشید درخشندگی خود را از دست مسدهند اگر برنامه دارید که چند ساعتی از خانه بیرون باشید باید از محصولاتی که باعث درخشان شدن موها میشود استفاده کنید .

  • پارسا m m